61 6529147 sklep@flotaopony.pl Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00

Pirelli

SNOWCONTROL SERIE III

Typ osobowy
Producent Pirelli
Bieżnik SNOWCONTROL SERIE III
Rozmiar 195/65 R15
Sezon zimowe
Indeks prędkości T = 190km/h
Indeks nośności 91 = 615kg
Rok produkcji 23/24
Etykieta
e
b
71 dB
Nowa etykieta
D
B
B
Eprel 659453
Gwarancja 5 lat
Produkt, który wybrałeś jest aktualnie niedostępny. Zadzwoń po więcej informacji.

Szybka dostawa

Dostawa w 5 dni roboczych

14 dni na zwrot

Możliwy zakup na raty

Doskonała przyczepność oraz hamowanie na zaśnieżonych nawierzchniach. Wysoki poziom stabilności i przyczepności bocznej. Wyprodukowana na bazie komponentów najnowszej generacji, opona ta gwarantuje najwyższe osiągi podczas jazdy po nawierzchniach mokrych i zaśnieżonych. Dodatkowo, innowacyjny komponent bazowy w połączeniu z geometrią drutówki podnoszą funkcjonalność oraz stabilność pojazdu także na suchych nawierzchniach.

Zoptymalizowany wzór bieżnika
Unowocześniony wzór bieżnika w połączeniu z zaokrąglonym profilem zwiększa przyczepność każdego elementu wzoru na zaśnieżonej nawierzchniźródło: https://www.pirelli.com
Zwiększona przyczepność na zaśnieżonych nawierzchniach.

snowcotrol3.png

Ulepszona mieszanka bieżnika
Nowa generacja komponentów zimowych zwiększa równowagę pomiędzy histerezą (zachowanie na wilgotnych nawierzchniach), a miękkością mieszanki (zachowanie na nawierzchni zaśnieżonej) - dzięki polibutadienowi z dużą 
Doskonała równowaga pomiędzy pracą na mokrych i zaśnieżonych nawierzchniach.

snowcotrol3_01.png

Technologia Interactive Brickwork Siping (I.B.S.)
Specjalna geometria złobień umożliwia pionowe i niezależne ruchy klocków bieżnika
"Zwiększona strefa styku z nawierzchnią podnosi skuteczność hamowania także na standardowych nawierzchniach. Stabilność pracy w kierunkach na boki i na wprost zwiększa jakość jazdy

snowcotrol3_02.png

Innowacyjny komponent bazowy oraz geometria klocków bieżnika
Doskonałe właściwości pracy i hamowania na suchych nawierzchniach
Bezpieczeństwo jazdy na suchej nawierzchni

snowcotrol3_02.png

źródło: https://www.pirelli.com
Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Profesjonalne doradztwo
Masz problem z doborem odpowiednich opon?
Skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelakich starań, by sprostać Twoim oczekiwaniom.

Wysyłka już od 24h

Szybka dostawa

Bezpieczne zakupy

14 dni na zwrot

Sprawdzona jakość

Gwarancja producentów

Rozłóż swoją płatność

Zakup na raty