61 6529147 sklep@flotaopony.pl Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00

BFGoodrich

ALL-TERRAIN T/A KO2

Typ 4x4
Producent BFGoodrich
Bieżnik ALL-TERRAIN T/A KO2
Rozmiar 265/70 R16
Sezon letnie
Indeks prędkości S = 180km/h
Indeks nośności 121 = 1450kg
Rok produkcji 23/24
Etykieta
e
b
74 dB
Nowa etykieta
E
B
B
Eprel 409987
Gwarancja 10 lat / do zużycia bieżnika
Produkt, który wybrałeś jest aktualnie niedostępny. Zadzwoń po więcej informacji.

Szybka dostawa

Dostawa w 5 dni roboczych

14 dni na zwrot

Możliwy zakup na raty

Zalety
  • Mocniejsze boki
  • Większy Przebieg TERENIE w i na SZOSIE
  • Doskonała Trakcja w TERENIE

O 20% wytrzymalsze boki opony (1) 

Przebieg większy 2x / 15% na SZOSIE IW TERENIE
Trwałość bieżnika: dwukrotnie większa na podłożach żwirowych  (2)  15% większa i na asfalcie  (3) 
Doskonała Trakcja TERENIE większa o 10% w 19%
O 10% wag większa Trakcja błocie (4) 19% io większa przyczepnośćna Śniegu (5)

(1) W o oparciu wewnętrzne badanie odporności gumy na rozdarcia W porównaniu opony BFGoodrich nie Terenowe T / ® w rozmiarze LT265 KO / 70R17. . Badania odporności wedlug wyników nd nd agresje Boków przeprowadzonego symulatorze

(2) Teren - W o oparciu wyniki zleconego Badania odporności na podłoże żwirowe W porównaniu opony BFGoodrich nie Terenowe T / A® w rozmiarze LT265 KO / 70R17
(3) Szosa - W o oparciu wewnętrzne badanie odporności na zużycie W porównaniu opony BFGoodrich nie Terenowe T / A® w rozmiarze LT265 KO / 70R17
(4) Trakcja w błocie  - W o oparciu wewnętrzne, subiektywne Badania W porównaniu opony BFGoodrich zrobić Terenowe T / A® w rozmiarze LT265 KO / 70R17.
(5) Śnieg - W o oparciu wyniki zleconych Badań trakcji na Śniegu W porównaniu opony BFGoodrich nie Terenowe T / ® w rozmiarze LT265 KO / 70R17.Zastosowano standardowe Badania GM wirowania

źródło: https://www.bfgoodrich.pl
Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Profesjonalne doradztwo
Masz problem z doborem odpowiednich opon?
Skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelakich starań, by sprostać Twoim oczekiwaniom.

Wysyłka już od 24h

Szybka dostawa

Bezpieczne zakupy

14 dni na zwrot

Sprawdzona jakość

Gwarancja producentów

Rozłóż swoją płatność

Zakup na raty