Przeznaczona do aut sportowych opona klasy premium o znakomitych osiągach na suchej nawierzchni
- Znakomita przyczepność na suchej drodze
- Sprawne pokonywanie zakrętów nawet przy dużych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej prędkości
DOSKONAŁA STABILNOŚĆ PRZY DUŻYCH PRĘDKOŚCIACH
Specjalna konstrukcja opony gwarantuje stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu prędkości, co zapewnia stabilność i pierwszorzędne osiągi nawet podczas szybkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi zapewnia doskonałą przyczepność na suchej szosie.
EKSTREMALNA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i pełną kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY DUŻYCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki zwiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i odporności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność nawet przy bardzo dużych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, zainspirowane konstrukcjami wsporczymi występującymi w naturze, zwiększają sztywność opony bez stosowania większej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest sztywna i lekka, co przekłada się na prędkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niż gumy o standardowym składzie, zwiększając siłę tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi, co poprawia przyczepność i gwarantuje równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA POWŁOKA Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową powłoką z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od prędkości. Dzięki temu opona dłużej zachowuje doskonałą stabilność, nawet w przypadku bardzo dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swojej sportowej opony Dunlop zwiększył jej sztywność i zmniejszył siłę oporu toczenia. Dzięki optymalnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej precyzyjnie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu