61 6529147 sklep@flotaopony.pl Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00

Goodyear

EAGLE F1 ASYMMETRIC 3

Typ runflat
Producent Goodyear
Bieżnik EAGLE F1 ASYMMETRIC 3
Rozmiar 225/55 R17
Sezon letnie
Indeks prędkości Y = 300km/h
Indeks nośności 97 = 730kg
Rok produkcji DOT2022
Etykieta
c
b
68 dB
Nowa etykieta
C
B
B
Eprel 529432
Gwarancja 5 lat
Cena za jedną sztukę

644.00 zł/szt.

Dostępność:

Szybka dostawa

Dostawa w 2-3 dni robocze

14 dni na zwrot

Możliwy zakup na raty


Nowoczesne opony o najwyższych osiągach zostały zaprojektowane, aby umożliwić krótszą drogę hamowania, niezależnie od warunków pogodowych. Pozwala to zachować kontrolę i komfort jazdy, dzięki czemu każda podróż będzie przyjemnością.

Precyzja prowadzenia i trwałość
Nowa technologia Reinforced Construction oparta na wzmocnionej konstrukcji o małej masie ułatwia prowadzenie i pokonywanie zakrętów, a także zmniejsza zużycie bieżnika i paliwa.

Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia
Nowa mieszanka Grip Booster stosowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.

Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
Technologia Active Braking zwiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność podczas hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

*W porównaniu do średnich osiągów 3 głównych konkurentów z segmentu UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testowane przez TÜV SÜD Product Service GmbH w okresie wrzesień – październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Rozmiar opon: 225/45 R17 91Y; Samochód testowy: VW Golf; Lokalizacja: Mireval (F), Papenburg (D),TÜVSÜD PS Garching.
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych i suchych drogach, pozwalając na bezpieczniejszą jazdę.

* W porównaniu do średnich osiągów 3 ostatnich bieżników głównych konkurentów z segmentu opon UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Test przeprowadzony przez TÜV SÜD Product Service GmbH w okresie wrzesień – październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Rozmiar opon: 225/45 R17 91Y; Samochód testowy: VW Golf; Lokalizacja: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Raport Nr 713066268.  ** Wyniki oporów toczenia: Continental Sport Contact 5 – 101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 – 100; średnia konkurentów – 89.1. Część wyników dostępna w raporcie nr 713066268.


źródło: https://www.goodyear.eu


670x500.jpg

Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Profesjonalne doradztwo
Masz problem z doborem odpowiednich opon?
Skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelakich starań, by sprostać Twoim oczekiwaniom.

Wysyłka już od 24h

Szybka dostawa

Bezpieczne zakupy

14 dni na zwrot

Sprawdzona jakość

Gwarancja producentów

Rozłóż swoją płatność

Zakup na raty