61 6529147 sklep@flotaopony.pl Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00

Uniroyal

RALLYE 4x4 STREET

Typ 4x4
Producent Uniroyal
Bieżnik RALLYE 4x4 STREET
Rozmiar 195/80 R15
Sezon letnie
Indeks prędkości H = 210km/h
Indeks nośności 96 = 710kg
Rok produkcji DOT2022
Nowa etykieta
D
C
B
Eprel 491219
Gwarancja 5 lat
Cena za jedną sztukę

457.00 zł/szt.

Dostępność:

Szybka dostawa

Dostawa w 2-3 dni robocze

14 dni na zwrot

Możliwy zakup na raty

Opona Rallye 4x4 Street to źródło ogromnej radości z jazdy oraz gwarancja pełnej kontroli nad pojazdem w deszczu lub w innych niekorzystnych warunkach drogowych. Oponę opracowano z myślą o samochodach typu SUV i pojazdach terenowych.

  • Akwaplanacja: efektywna ochrona przed wystąpieniem akwaplanacji
  • Prowadzenie: doskonałe panowanie nad pojazdem także podczas jazdy po bezdrożach w niewymagających warunkach
  • Wygoda prowadzenia: niezmiennie najwyższa stabilność; niski poziom hałasu i płynna jazda

Bieżnik opony Uniroyal Rallye 4x4 Street wyróżnia się innowacyjnym podwójnym jodełkowym wzorem, dzięki któremu woda jest odprowadzania jednocześnie wzdłuż i w poprzek opony.
Woda jest usuwana błyskawicznie, co daje pewność ochrony przed wystąpieniem akwaplanacji oraz gwarancję pełnej radości z jazdy nawet na mokrej nawierzchni.
aquaplaning2.jpg
Opona Rallye 4x4 Street posiada szerokie bloki barkowe. Pochłaniają one siły oddziałujące na oponę w czasie pokonywania zakrętów, co jest źródłem stabilności i responsywności pojazdu zarówno na mokrej, jak i na suchej nawierzchni, a także doskonałej przyczepności na brukowanych i zaśnieżonych nawierzchniach, w tym także podczas jazdy po bezdrożach w niewymagających warunkach.

prowadzenie2.jpg

Opona Rallye 4x4 Street została opracowana z myślą o eksploatacji w warunkach drogowych, a więc jest cichsza niż inne opony do pojazdów typu SUV. Zoptymalizowana mieszanka z dodatkiem krzemionki doskonale pochłania powstające podczas jazdy wstrząsy i drgania. Dzięki dodatkowej warstwie karkasu opona jest wyjątkowo wytrzymała i zapewnia płynne prowadzenie oraz niski poziom hałasu podczas jazdy w terenie.

wygoda.jpg

źródło: https://www.uniroyal.pl

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Profesjonalne doradztwo
Masz problem z doborem odpowiednich opon?
Skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelakich starań, by sprostać Twoim oczekiwaniom.

Wysyłka już od 24h

Szybka dostawa

Bezpieczne zakupy

14 dni na zwrot

Sprawdzona jakość

Gwarancja producentów

Rozłóż swoją płatność

Zakup na raty